Avspilling & fotball på TV 2 Play

Her har vi samlet en oversikt for ting som kan skje når du ser fotball på TV 2 Play:

Lav videokvalitet/blir kastet ut av sending:

Om du opplever lav videokvalitet ved avspilling, er det en rekke raske tiltak som kan forsøkes for å forbedre opplevelsen.

Velg din enhet via oversikten for Lav videokvalitet, så kommer du til en sjekkliste med forslag til tiltak.

Dersom du får melding om at avspillingen stanses fordi noen andre har startet en avspilling, er det fordi maksimalt tillatte samtidige avspillinger for din pakke er nådd.

Velg en av våre familie-pakker eller TV 2 Play Total om du vil ha mulighet for å dele ditt abonnement med familien din.

Dersom det er noen uvedkommende som bruker kontoen din kan du endre passord og deretter Logge ut alle enheter.

Se mer i vår kategori for Samtidige avspillinger.

Video starter ikke:

Du kan benytte maksimalt 5 enheter totalt, og overstiges dette antallet, må du slette en enhet fra listen. Enhetslisten finner du ved å logge inn på vår nettside tv2play.no, og gå til > Konto > Enheter .

Mer informasjon og veiledning til å slette enheter finner du i artikkelen Enhetsregistrering.

Obs! Enhetsregistrering er ikke tilknyttet samtidig avspilling, og å Logge ut alle enheter vil ikke utgjøre forskjell.

Auch! Om appen ikke starter, eller ikke responderer, så anbefaler vi å ta en full restart.

  • Har enheten strømkabel? Trekk denne ut i 5 minutter.
  • Er det en mobilenhet? Slett TV 2 Play-appen og last den ned på nytt.
  • Henger nettsiden på PC/Mac? Sjekk at du har nyeste versjon av din nettleser, restart maskinen, og test gjerne avspilling i en annen nettleser.

Se over listen med utstyrskrav og undersøk om alt er OK med nettverk, enhet, og tilkobling.

Forsøk avspilling av annet innhold på TV 2 Play, både direktesendinger og opptak.

Fungerer alle andre sendinger enn 4K-sendingen? Finn kampen i ordinær kvalitet, og kontakt oss.

Jeg får ikke tilgang:

Får du melding om at du mangler tilgang, selv om du nylig har betalt for abonnement?

Sjekk at abonnementet ditt fortsatt er gyldig. Dette gjør du ved å logge inn på tv2play.no, altså i nettleser. Gå til Min konto > Mine abonnement og kjøp

Se mer informasjon og forslag til løsning i vår artikkel Melding om at tilgang mangler.

Fant du ikke svaret du leter etter? Se overordnet tema for avspilling, feil & nettverk.