Logg inn i nettleser
Du kan logge inn i nettleser her (åpnes i ny fane).
Vanlige spørsmål:
Jeg får melding om at passordet mitt er feil
Dersom du får feilmeldingen Innlogging feilet, sjekk om passordet er riktig når du forsøker å logge inn kan du prøve dette:
- Undersøk at passordet er stavet riktig og at "Caps Lock" på tastaturet ikke er på. Da blir bokstavene store.
- Undersøk at e-postadressen er stavet riktig, og at det for eksempel ikke står kommategn der det skal være punktum.
- Kan det være at du har brukt en annen e-postadresse enn du tror? Prøv gjerne med andre e-postadresser du kan ha brukt. Du kan bytte e-postadresse etter du er logget inn om det viser seg at du har brukt en annen en du kunne tenkt deg.
Jeg husker ikke passordet mitt
Skriv inn e-postadressen din, og klikk på knappen Gå videre. Under knappen Logg inn kan du klikke på Har du glemt passordet ditt? Klikk på Send og du vil motta en e-post med en lenke hvor du kan bytte passord. Dersom du ikke mottar e-posten i innboks eller søppelposten kan dette tyde på at du har brukt en annen e-postadresse hos oss. Da kan du gjenta de samme stegene med en annen e-postadresse.
Jeg husker ikke hvilken e-postadresse jeg har brukt
Dersom du ikke husker hvilken e-postadresse du har brukt kan kundeservice hjelpe deg. Vi kan kun oppgi hvilken e-postadresse som er brukt dersom brukerkontoen står i ditt eget navn.