Reklamen går i loop
Her finner du noen løsningsforslag dersom du opplever problemer med at reklamen går i loop:
- Avslutt appen du bruker helt og gå inn på den på nytt.
- Ta en omstart av avspillingsenheten. Et Smart TV trenger å være uten strøm i minst 10 minutter for at appen skal tilbakestille seg.
- Logg helt ut fra appen eller nettsiden og logg inn på nytt med passordet ditt.
Ta gjerne kontakt med kundeservice via chat om ikke disse forslagene hjelper. Da kommer vi til å være nysgjerrig på følgene:
- Kan du undersøke om problemet skjer på alle avspillingsenhetene dine eller om det er begrenset til en avspillingsenhet? Dette hjelper kundeservice med å finne ut om man skal ta en titt på abonnementet eller om det er en feil i tilknytning til spesielle avspillingsenheter.
- Skjedde det noe endring da du fulgte de tre punktene over?
- Kan du nevne hvilket program, sesong og episode du så på når du opplevde problemet slik at vi kan forsøke å gjanskape det hos oss?
.
Fikk du ikke svar?