Hjelp

Betaling

Jeg har betalt, men får ikke tilgang

Får du melding om at du mangler tilgang, selv om du har abonnement?

  1. Sjekk at abonnementet ditt fortsatt er gyldig.
    Dette gjør du ved å logge inn på tv2play.no, og gå til Konto > Mine abonnement og kjøp.
  2. Har du riktig pakke til innholdet du ønsker å se? Se hvilken pakke du har, og se på pakkesiden vår om innholdet er inkludert.

Står det ikke at du har aktivt abonnement? Mulige årsaker til dette kan være:

En vanlig årsak til at abonnementet er stengt er at bankkortet tilknyttet betalingen er utløpt eller sperret. Da får ikke TV 2 Play fornyet ditt abonnement, og tilgangen blir stanset.

Om dette er tilfelle, så er det bare å opprette nytt abonnement med ditt nye bankkort. Få tilgang

Med brukerkontoer alle veier på ens privatmail, jobbmail, kompisen sin mail, naboen sin og kanskje hundens Instagram i ett, kan det være lett å ha registrert forskjellige e-poster på en tjeneste.

Sjekk hvilken e-post du er innlogget på TV 2 Play med. Sjekk så i mailboksen om du finner igjen kvitteringer eller andre e-poster fra TV 2 Play med abonnementsinformasjon. Hvis du ikke har mottatt noe, er det en annen e-postadresse som er registrert hos oss.

Logg ut av TV 2 Play.
Du kan logge deg av ved å velge Meny/Mer/profilikon → Logg ut.

Forsøk så å logge inn med en annen e-post du tror abonnementet kan stå på.
https://id.tv2.no/login
Obs! Om du sendes til å lage ny bruker er ikke e-posten registrert.

Om du er usikker på hvor du har kjøpt pakken, kan du kontakte oss.
Legg da gjerne ved mobilnumre som kan være registrert og hvilken pakke du mener du har, slik at vi kan søke opp din informasjon.