Betaling
Kvittering for abonnement
Du kan hente ut kvittering på kjøp og fornyelse av abonnement ved å logge deg inn på nettsiden vår tv2play.no og deretter velge Konto og Mine kjøp under Abonnement og kjøp. Det er ikke mulig å se kvitteringer inne i apper.
Vi sender ut en ordrebekreftelse til e-posten din etter at du har betalt for en ny pakke eller oppgradert pakken din. Det sendes ikke ut kvittering via e-post for de månedlige fornyelsene av abonnementet. Da må du hente ut kvittering selv på din Konto.
Dersom du ikke har mottatt ordrebekreftelsen ved forrige kjøp kan det være at du har skrevet inn feil e-post ved registrering av brukerkonto. Dersom du fortsatt er logget inn i den nettleseren du bestilte med kan du velge Konto i menyen og så Rediger brukeropplysninger.
Du kan dessverre ikke hente ut kvittering når ikke TV 2-kontoen står i ditt eget navn. Dersom du har fått brukernavn og passord fra eieren av TV 2-kontoen kan du logge deg inn og hente ut kvittering. Om ikke må du be eier av TV 2-kontoen om å hente ut kvitteringen. Dette gjelder også om dere har brukt ditt bankkort eller et bedriftskort.
