TV 2 Hjelp

  • Forsiden
  • Leverandører
  • Konto og abonnement
  • Bruke TV 2 Play
  • Betaling
  • Sport
  • Trøbbel
  • Innhold
  • TV 2 Nyheter
  • TV 2 Vær
  • MyGame
Betaling

Jeg får ikke betalingen til å gå gjennom

Her er noen forslag til løsning:

Har bankID tekniske problemer? Du kan finne deres status ved å klikke her.

Her ser du hvor du finner hva du skal skrive inn fra kortet ditt.

Dersom du ikke har kjøpt noe på Internett med bankkortet tidligere, er det mulig at du må åpne sperren for kjøp på nett før du bruker kortet.

Nye bankkort som nettopp er kommet i posten er ofte sperret for å forhindre at de blir stjålet og brukt av uvedkommende.

Prøv å gjennomføre kjøpet i en annen nettleser enn du brukte da du opplevde problemer.

Mobiltelefoner eller nettlesere som ikke er oppdatert vil forhindre deg å komme videre slik at du får lagt inn bankkortinformasjon.

Dersom du forsøker å kjøpe via en mobil og opplever problemer, vil det hjelpe å bruke en datamaskin eller et nettbrett i stedet.

Hva synes du om denne siden?