Hjelp

Betaling

Jeg belastes et annet beløp enn vanlig månedspris

Har du blitt trukket et annet beløp enn vanlig månedspris?
Dette skjer når det ikke har vært mulig å trekke månedsbeløpet fra ditt bankkort på opprinnelig trekkdato.

Når første forsøk feiler, vil systemet daglig forsøke å belaste kortet. Dette går helt automatisk.
Når betaling går igjennom, belastes de dagene som har gått over tiden, i tillegg til en ny måned fremover.

Det er ingen ekstra gebyrer eller kostnader.

Ofte stilte spørsmål

Her er et eksempel:
Du skal betale den 1. i måneden, men en måned går ikke betalingen gjennom før den 5. i måneden.

Da betaler du for 35 dager i stedet for kun 30 dager. Den nye trekkdatoen vil da bli den 5. i hver måned framover. Så lenge det er mulig å trekke fra kortet ditt på den nye trekkdatoen vil du kun betale for en måned framover.

Du finner kvittering og betalingshistorikk ved å logge inn på vår nettside tv2play.no.

Gå til Konto > Mine kjøp under Abonnement og kjøp > Betalingshistorikk.