TV 2 Hjelp

  • Forsiden
  • Leverandører
  • Konto og abonnement
  • Bruke TV 2 Play
  • Betaling
  • Sport
  • Trøbbel
  • Innhold
  • TV 2 Nyheter
  • TV 2 Vær
  • MyGame
Betaling

Jeg belastes et annet beløp enn vanlig månedspris

Dette skjer når det ikke har vært mulig å trekke månedsbeløpet fra bankkortet ditt på opprinnelig trekkdato. For at du ikke skal miste tilgangen din øyeblikkelig forsøker vi å belaste kortet ditt hver dag framover.

Når betaling går igjennom, belastes du de dagene som har gått over tiden, i tillegg til en ny måned fremover.

Det er ingen ekstra gebyrer eller kostnader tilknyttet forsinket betaling.

Her er et eksempel:
Du skal betale den 1. i måneden, men en måned går ikke betalingen gjennom før den 5. i måneden.

Da betaler du for 35 dager i stedet for kun 30 dager. Den nye trekkdatoen vil da bli den 5. i hver måned framover. Så lenge det er mulig å trekke fra kortet ditt på den nye trekkdatoen vil du kun betale for en måned framover.

Du finner kvittering og betalingshistorikk på våre Konto-sider ved å velge Mine kjøp under Abonnement og kjøp.

Hva synes du om denne siden?