Hvorfor har jeg ikke tilgang når jeg logger inn?
Har tilgangen din sluttet å fungere uten at du vet hvorfor? Her er noen forslag til forklaring på hvorfor dette skjer, og hvordan du retter problemet.
Kan tilgangen være stoppet?
Logg deg inn på konto-siden din på TV 2 Play i en nettleser. Der ser du om abonnementet ditt er aktivt eller om du må starte det på nytt. Et abonnement kan for eksempel bli stoppet om du har fått et nytt bankkort, men har det gamle registrert hos oss.
Er du logget inn som kunde direkte hos TV 2 Play eller via TV-leverandøren din?
Velg den innloggingsmetoden som gjelder for det kundeforholdet du har hos oss nå. Har du for eksempel hatt TV 2 Play direkte tidligere og nå har tilgang via TV-leverandøren din? Da må du klikke på Logg inn med din TV-leverandør.
Er du logget inn med riktig e-postadresse?
Dersom du har flere e-postadresser er det enkelt å logge inn med feil. Logg ut og logg inn igjen på nytt. Du kan også undersøke om e-postadressen har et aktiv abonnement ved å logge inn på konto-siden din.