Avslutte abonnement
Skal du ikke se på TV 2 Play på en stund? Her har vi to forslag til hva du kan gjøre.
Du finner knappene Pause eller Stopp ved å logge deg inn på Konto-siden og velge Mine kjøp under Abonnement og kjøp. Da kommer du til siden du ser under.
Sette abonnementet på pause
Du kan velge at pakken din skal stanse når tiden du har betalt for er gått ut, og starte igjen på et valgt tidspunkt. Du kan velge mellom en eller to måneder med pause.
Dette valget passer for deg som kun skal være borte fra TV 2 Play i 1-2 måneder og ønsker at abonnementet skal gjenåpne seg automatisk uten at du må legge inn en bestilling på nytt.
Du setter abonnementet ditt på pause ved å gå til Konto-siden vår og velge Mine Kjøp og deretter Pause.
Stoppe abonnementet
Du kan stoppe abonnementet slik at du ikke blir trukket for en ny periode. Da vil pakken stoppe på den datoen du har betalt fram til. Du vil motta en bekreftelse på e-post etter at du har trykket på stopp-knappen. Datoen for siste dag du kan se på TV 2 Play står i e-posten og på Konto-siden etter du har klikket stopp.
Dette valget passer for deg som ikke vet når du ønsker å se på TV 2 Play igjen, eller trenger å stoppe abonnementet for å starte TV 2 Play via TV-pakken din i stedet.
Du stopper abonnementet ditt ved å gå til Konto-siden vår og velge Mine Kjøp og deretter Stopp.
Spørsmål om pause eller stopp 👇🏼
Når du trykker på stopp eller pause vil det komme en automatisk kvittering til deg på e-post.
Du kan kun gjøre endringer på abonnementet ditt via nettsiden vår.
Vi har ikke denne funksjonene på nåværende tidspunkt.
Du kan stanse abonnement med avtaletid fra datoen avtaletiden er over. Dersom du klikker på stopp-knappen på nettsiden vår før datoen, vil du likevel ha tilgang og blir trukket for resterende måneder ut avtaletiden. Bankkortet ditt vil ikke bli trukket etter dette.
Er du usikker på om du har avtaletid? Du kan undersøke dette ved å se på ordrebekreftelsen du fikk på e-post ved kjøp, eller ved å logge deg inn på Konto-siden.
Pausen starter alltid på den datoen du har betalt fram til.