Problemer med passord ved innlogging på TV 2 Play?
Her skal vi hjelpe deg når passordet ditt ikke virker.
Lurer du i stedet på hvordan du logger inn med QR-kode? Klikk her
Dersom du får feilmeldingen Innlogging feilet, sjekk om passordet er riktig når du forsøker å logge inn kan du prøve dette:
- Undersøk at passordet er stavet riktig og at "Caps Lock" på tastaturet ikke er på. Da blir bokstavene store.
- Undersøk at e-postadressen er stavet riktig, og at det for eksempel ikke står kommategn der det skal være punktum.
- Kan det være at du har brukt en annen e-postadresse enn du tror?Prøv med andre e-postadresser du kan ha brukt. Du kan bytte e-postadresse etter du er logget inn om det viser seg at du har brukt en annen en du kunne tenkt deg.
Dersom du bruker @online og @hotmail bør du legge do.not.reply@tv2.no til som en klarert mottaker, slik at du mottar e-postene vi sender deg.
Framgangsmåte Outlook:
- Trykk på de tre prikkene til høyre i outlook.
- Klikk på Regler og så Administrer regler.
- Klikk på Søppelpost og Legg til sikker avsender.
- Legg inn e-postadressen do.not.reply@tv2.no
Her kan du se hvor du legger til do.not.reply@tv2.no som klarert e-post hos Outlook:
Gå til id.tv2.no (klikk for å åpne).
- Trykk først på Gå videre.
- Klikk på Logg inn med din TV 2-konto.
- Skriv inn e-postadressen din i e-postfeltet, og klikk på knappen Glemt passord?
- Klikk på Send og du vil motta en e-post med en lenke hvor du kan bytte passord.
Dersom du ikke mottar e-posten i innboks eller søppelposten kan dette tyde på at du har brukt en annen e-postadresse. Da kan du gjenta de samme stegene med en annen e-postadresse.
- Undersøk søppelpost
Av og til kan det ta noen minutter før du mottar den automatiske e-posten. Dersom den ikke er kommet i løpet av 2-3 minutter bør du undersøke om den ligger i søppelpost. - E-posten er ikke registrert
Dersom det kan være at du har brukt en annen e-post enn du først trodde, kan du be om passord på nytt. Det vil ikke stå på nettsiden etter at du har bedt om passord om vi ikke kjenner til e-postadressen som er skrevet inn. Dette er grunnet personvernregler. - Ingen forslag hjelper
Da må kundeservice gjøre litt detektivarbeid for deg. På grunn av personvern kan vi kun gi ut e-postadressen som er brukt til den som står som eier av abonnementet.
Ta kontakt med oss på chat så finner vi ut av det.
For å finne ut om du har en TV 2-konto, kan du logge deg inn på e-posten din og undersøke om du finner kvitteringer eller andre e-poster fra TV eller TV 2 Play med abonnementsinformasjon.
Ikke mottatt noe? Da står sannsynligvis TV 2-kontoen på en annen e-postadresse. Har du mulighet til å lete etter e-poster fra TV 2 i andre mailbokser?
Du kan også forsøke å logge inn hos oss med ulike e-poster du tror abonnementet kan stå på.
Om du sendes til å lage ny bruker etter å ha skrevet inn e-postadressen, er ikke den e-posten registrert hos oss fra før.
https://id.tv2.no/login
Dersom du ikke finner ut hvilken e-postadresse du har brukt kan du ta kontakt med kundeservice på chat så hjelper vi deg med detektivarbeidet.
Tips! Klikk på det lille øye i passord-ruten så kan du se hva du skriver.