Hjelp

Konto og abonnement

Hjelp til innlogging og passord

Under har vi samlet vanlige situasjoner og løsningsforslag som kan hjelpe deg å logge inn om du ikke får logget inn med passordet ditt.


Dersom du får feilmeldingen Innlogging feilet, sjekk om passordet er riktig når du forsøker å logge inn kan du prøve dette:

  • Undersøk at passordet er stavet riktig og at "Caps Lock" på tastaturet ikke er på. Da blir bokstavene store.
  • Undersøk at e-postadressen er stavet riktig, og at det for eksempel ikke står kommategn der det skal være punktum.
  • Kan det være at du har brukt en annen e-postadresse enn du tror?
    Prøv gjerne med andre e-postadresser du kan ha brukt.
    Du kan bytte e-postadresse etter du er logget inn om det viser seg at du har brukt en annen en du kunne tenkt deg.


Gå til id.tv2.no (klikk for å åpne).

Trykk først på Gå videre.

Skriv inn e-postadressen din i e-postfeltet, og klikk på knappen Gå videre.
Under knappen Logg inn kan du klikke på Har du glemt passordet ditt?
Klikk på Send og du vil motta en e-post med en lenke hvor du kan bytte passord.

Dersom du ikke mottar e-posten i innboks eller søppelposten kan dette tyde på at du har brukt en annen e-postadresse hos oss.
Da kan du gjenta de samme stegene med en annen e-postadresse.

Start med å logge inn på kontotv2play.no, altså i nettleser.

Trykk på de tre strekene på venstre side og så Konto. Der finner du Endre passord både under Brukeropplysninger på midten av siden og TV 2 Konto på høyre side. Velg en av dem for å endre passordet ditt.

Det er ikke mulig å endre passord via en app.

  1. Undersøk søppelpost
    Av og til kan det ta noen minutter før du mottar den automatiske e-posten. Dersom den ikke er kommet i løpet av 2-3 minutter bør du undersøke om den ligger i søppelpost.
  2. E-posten er ikke registrert
    Dersom det kan være at du har brukt en annen e-post enn du først trodde, kan du be om passord på nytt.
    Det vil ikke stå på nettsiden etter at du har bedt om passord om vi ikke kjenner til e-postadressen som er skrevet inn. Dette er grunnet personvernregler.
  3. Ingen forslag hjelper
    Da må kundeservice må gjøre litt detektivarbeid for deg 🕵️‍♀️
    På grunn av personvern kan vi kun gi ut e-postadressen som er brukt til den som står som eier av abonnementet.
    Ta kontakt med oss på chat så finner vi ut av det.

For å finne ut om du har en TV 2-konto, kan du gjerne logge deg inn på e-posten din og undersøke om du finner kvitteringer eller andre e-poster fra TV eller TV 2 Play med abonnementsinformasjon.


Ikke mottatt noe? Da står sannsynligvis TV 2-kontoen på en annen e-postadresse. Har du mulighet til å lete etter e-poster fra TV 2 i andre mailbokser?

Du kan også forsøke å logge inn hos oss med ulike e-poster du tror abonnementet kan stå på.


Om du sendes til å lage ny bruker etter å ha skrevet inn e-postadressen, er ikke den e-posten registrert hos oss fra før.
https://id.tv2.no/login

Dersom du ikke finner ut hvilken e-postadresse du har brukt kan du ta kontakt med kundeservice på chat så hjelper vi deg med detektivarbeidet.