Til forsiden

Problemer med passord ved innlogging på TV 2 Play?

Her skal vi hjelpe deg når passordet ditt ikke virker.

Lurer du i stedet på hvordan du logger inn med QR-kode? Klikk her

Dersom du får feilmeldingen Innlogging feilet, sjekk om passordet er riktig når du forsøker å logge inn kan du prøve dette:

  • Undersøk at passordet er stavet riktig og at "Caps Lock" på tastaturet ikke er på. Da blir bokstavene store.
  • Undersøk at e-postadressen er stavet riktig, og at det for eksempel ikke står kommategn der det skal være punktum.
  • Kan det være at du har brukt en annen e-postadresse enn du tror?Prøv med andre e-postadresser du kan ha brukt. Du kan bytte e-postadresse etter du er logget inn om det viser seg at du har brukt en annen en du kunne tenkt deg.
Jeg befinner meg i utlandet og mottar ikke e-post for å bytte passord

Dersom du bruker @online og @hotmail bør du legge do.not.reply@tv2.no til som en klarert mottaker, slik at du mottar e-postene vi sender deg.

Framgangsmåte Outlook:

  1. Trykk på de tre prikkene til høyre i outlook.
  2. Klikk på Regler og så Administrer regler.
  3. Klikk på Søppelpost og Legg til sikker avsender.
  4. Legg inn e-postadressen do.not.reply@tv2.no

Her kan du se hvor du legger til do.not.reply@tv2.no som klarert e-post hos Outlook:

Skjermbilde fra outlookSkjermbilde fra outlook

Skjermbilde fra OutlookSkjermbilde fra Outlook

Gå til id.tv2.no (klikk for å åpne).

  1. Trykk først på Gå videre.
  2. Klikk på Logg inn med din TV 2-konto.
  3. Skriv inn e-postadressen din i e-postfeltet, og klikk på knappen Glemt passord?
  4. Klikk på Send og du vil motta en e-post med en lenke hvor du kan bytte passord.

Dersom du ikke mottar e-posten i innboks eller søppelposten kan dette tyde på at du har brukt en annen e-postadresse. Da kan du gjenta de samme stegene med en annen e-postadresse.

  1. Undersøk søppelpost
    Av og til kan det ta noen minutter før du mottar den automatiske e-posten. Dersom den ikke er kommet i løpet av 2-3 minutter bør du undersøke om den ligger i søppelpost.
  2. E-posten er ikke registrert
    Dersom det kan være at du har brukt en annen e-post enn du først trodde, kan du be om passord på nytt. Det vil ikke stå på nettsiden etter at du har bedt om passord om vi ikke kjenner til e-postadressen som er skrevet inn. Dette er grunnet personvernregler.
  3. Ingen forslag hjelper
    Da må kundeservice gjøre litt detektivarbeid for deg. På grunn av personvern kan vi kun gi ut e-postadressen som er brukt til den som står som eier av abonnementet.
    Ta kontakt med oss på chat så finner vi ut av det.

For å finne ut om du har en TV 2-konto, kan du logge deg inn på e-posten din og undersøke om du finner kvitteringer eller andre e-poster fra TV eller TV 2 Play med abonnementsinformasjon.


Ikke mottatt noe? Da står sannsynligvis TV 2-kontoen på en annen e-postadresse. Har du mulighet til å lete etter e-poster fra TV 2 i andre mailbokser?

Du kan også forsøke å logge inn hos oss med ulike e-poster du tror abonnementet kan stå på.


Om du sendes til å lage ny bruker etter å ha skrevet inn e-postadressen, er ikke den e-posten registrert hos oss fra før.
https://id.tv2.no/login

Dersom du ikke finner ut hvilken e-postadresse du har brukt kan du ta kontakt med kundeservice på chat så hjelper vi deg med detektivarbeidet.

Skjermbilde av ruten hvor du logger innSkjermbilde av ruten hvor du logger inn

Tips! Klikk på det lille øye i passord-ruten så kan du se hva du skriver.

Fikk du ikke svar?