Hjelp med innlogging på TV 2 Play
Her har vi samlet kjente problemstillinger i forbindelse med innlogging på TV 2 Play.
Dersom du har kjøpt TV 2 Play via nettsiden tv2play.no og du betaler med bankkort, skal du velge Logg inn med TV 2-konto.
Har du fått TV 2 Play via TV-pakken din, skal du velge Logg inn med TV-leverandør. Dette gjelder også om du har byttet fra Basis til en større pakke.
På grunn av sikkerhet er det kun mulig å bytte passord via e-postadressen som du har registrert hos oss tidligere. Dersom du ikke har tilgang til denne e-postadressen, kan du ta kontakt med kundeservice i bunnen av siden for hjelp.
Dersom du ikke har mottatt e-post fra oss i løpet av 2-3 minutter, bør du undersøke om den ligger i søppelpost.
Finner du ikke e-posten i innboksen eller søppelpost, kan det være at du har brukt en annen e-postadresse hos oss. Se også informasjonen under om du er i utlandet.
Enkelte opplever at de ikke mottar e-poster fra TV 2 når de er i utlandet.
Dersom du bruker @online og @hotmail bør du legge do.not.reply@tv2.no til som en klarert mottaker, slik at du mottar e-postene vi sender deg.
Framgangsmåte Outlook:
- Trykk på de tre prikkene til høyre i outlook.
- Klikk på Regler og så Administrer regler.
- Klikk på Søppelpost og Legg til sikker avsender.
- Legg inn e-postadressen do.not.reply@tv2.no
Her kan du se hvor du legger til do.not.reply@tv2.no som klarert e-post hos Outlook:


Dersom ingen av e-postadressene dine lar deg logge inn, kan du ta kontakt med kundeservice i bunnen av siden for videre hjelp.
Tips!
Familiedeling gir alle i husholdningen mulighet til å logge inn med en egen e-postadresse og passord. Det gjør det mye enklere når det er flere som skal logge inn på samme abonnement. Du inviterer til Familiedeling ved å trykke på + Legg til i oversikten over brukere.
Familiedeling er foreløpig ikke tilgjengelig for deg som har TV 2 Play via TV-leverandør.