Jeg har et ukjent trekk fra kontoen min
Betalinger som er merket med TV 2 AS i nettbanken gjelder som oftest et abonnement, leie eller kjøp av film på TV 2 Play.
Vi sender ut ordrebekreftelse på e-post for bestilling av abonnement og kjøp eller leie av film. Hver 6 måned sender vi ut en påminnelse på e-post om at du har et abonnement.
Her ser du noen punkter som kan hjelpe deg med å finne ut av hvorfor du betaler for TV 2 Play.
Logg deg inn på Konto-sidene med en eller flere e-postadresser du har brukt hos oss tidligere. Der kan du se om du har en aktiv pakke.
Det er også mulig å stanse pakken på samme sted.
Hør med personer i husstanden din om de har brukt bankkort ditt til å bestille noe TV 2 Play.
Kan det være at du fortsatt betaler for eksen sitt abonnement? I så fall kan du be personen om å legge inn sitt eget i stedet og så slette bankkortet ditt.
Kontakt kundeservice via chat så kan vi søke etter betalingen og dermed finne ut hva det er. Vi trenger da at du oppgir følgende:
- de fire siste sifrene i bankkortnummeret
- utløpsdatoen på kortet
- beløpet som ble trukket
- dato for det siste trekket
Dersom det viser seg at du betaler for en annen person enn deg selv, har ikke vi lov til å oppgi hvem dette er på grunn av personvernloven. Vi hjelper deg med å fjerne bankkortet om du ønsker dette.