Betaling
Jeg har et ukjent trekk fra kontoen min
Her ser du noen punkter som kan hjelpe deg med å finne ut av hvorfor du betaler for TV 2 Play.
Undersøk om du har tilgang til et abonnement
Logg deg inn på Konto-sidene med en eller flere e-postadresser du har brukt hos oss tidligere. Der kan du se om du har en aktiv pakke.
Det er også mulig å stanse pakken den på samme sted.
Betaler du for noen andres abonnement?
Hør med personer i husstanden din om de har brukt bankkort ditt til å bestille TV 2 Play.
Be kundeservice på chat om å lete for deg.
Kontakt kundeservice via chat så kan vi søke etter betalingen og dermed finne ut hva det er. Vi trenger da at du oppgir følgende:
- de seks første og de fire siste sifrene i bankkortnummeret
- utløpsdatoen på kortet
- beløpet som ble trukket
- dato for det siste trekket
Dersom det viser seg at du betaler for en annen person enn deg selv, har ikke vi lov til å oppgi hvem dette er på grunn av personvernloven. Vi hjelper deg med å fjerne bankkortet om du ønsker dette.
Fikk du ikke svar?