Til forsiden

Jeg har et ukjent trekk fra kontoen min

Betalinger som er merket med TV 2 AS i nettbanken gjelder som oftest et abonnement, leie eller kjøp av film på TV 2 Play.

Vi sender ut ordrebekreftelse på e-post for bestilling av abonnement og kjøp eller leie av film. Hver 6 måned sender vi ut en påminnelse på e-post om at du har et abonnement.

Her ser du noen punkter som kan hjelpe deg med å finne ut av hvorfor du betaler for TV 2 Play.

Logg deg inn på Konto-sidene med en eller flere e-postadresser du har brukt hos oss tidligere. Der kan du se om du har en aktiv pakke.

Det er også mulig å stanse pakken på samme sted.

Hør med personer i husstanden din om de har brukt bankkort ditt til å bestille noe TV 2 Play.

Kan det være at du fortsatt betaler for eksen sitt abonnement? I så fall kan du be personen om å legge inn sitt eget i stedet og så slette bankkortet ditt.

Kontakt kundeservice via chat så kan vi søke etter betalingen og dermed finne ut hva det er. Vi trenger da at du oppgir følgende:

  • de fire siste sifrene i bankkortnummeret
  • utløpsdatoen på kortet
  • beløpet som ble trukket
  • dato for det siste trekket

Dersom det viser seg at du betaler for en annen person enn deg selv, har ikke vi lov til å oppgi hvem dette er på grunn av personvernloven. Vi hjelper deg med å fjerne bankkortet om du ønsker dette.